نمایه نویسندگان

آ

  • آبرومندی، فرهنگ بررسی تأثیر تصویر کشور مبدأ بر تمایل خرید مصرف‌کنندگان [دوره 15، شماره 84-85، 1396، صفحه 7-19]
  • آقازاده، هاشم شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت شرکت های صادرکننده سنگ های تزئینی ایران [دوره 15، شماره 84-85، 1396، صفحه 49-61]
  • آقامیری، سیدامید شناسایی استراتژی‌های توسعه پایدار صنعت گردشگری ایران با استفاده از تکنیک متاسوات و ارائه راهکارهای مناسب [دوره 15، شماره 86-87، 1396، صفحه 1-16]

ا

  • ادبی فیروزجایی، باقر بررسی توسعه یافتگی بازارهای مالی کشور با تاکید بر نظام بانکی از منظر رقابت‌پذیری مجمع جهانی اقتصاد [دوره 15، شماره 82-83، 1396، صفحه 7-19]
  • اسعدی، عبدالرضا مقایسه کارآیی مدل z امتیازی آلتمن و مدل مبتنی بر جریان های نقدی در پیش بینی ورشکستگی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 15، شماره 82-83، 1396، صفحه 73-84]
  • امیری کچمی، سمیه بررسی موانع توسعه صادرات خرما در جنوب استان کرمان [دوره 15، شماره 84-85، 1396، صفحه 74-84]

ب

  • بابائی میبدی، حمید بررسی نقش استراتژی زنجیره تامین چابک بر بهبود عملکرد شرکت های صنایع غذایی و آشامیدنی شهرستان شیراز [دوره 15، شماره 84-85، 1396، صفحه 37-48]
  • بغزیان، آلبرت تاثیر مسئولیت اجتماعی و بازاریابی داخلی سازمان بر تمایل به ترک خدمت کارکنان با نقش واسطه ای تعهد سازمانی [دوره 15، شماره 86-87، 1396، صفحه 29-44]
  • بودلائی، حسن تاثیر مسئولیت اجتماعی و بازاریابی داخلی سازمان بر تمایل به ترک خدمت کارکنان با نقش واسطه ای تعهد سازمانی [دوره 15، شماره 86-87، 1396، صفحه 29-44]

پ

  • پارسا، بی‌تا بررسی تأثیر تصویر کشور مبدأ بر تمایل خرید مصرف‌کنندگان [دوره 15، شماره 84-85، 1396، صفحه 7-19]
  • پنجه علی، حمیدرضا تاثیر مسئولیت اجتماعی و بازاریابی داخلی سازمان بر تمایل به ترک خدمت کارکنان با نقش واسطه ای تعهد سازمانی [دوره 15، شماره 86-87، 1396، صفحه 29-44]

ت

  • توکلی، احمد طراحی و ارائه مدل مفهومی مدیریت موجودی ابری بر اساس تکنولوژی RFID [دوره 15، شماره 86-87، 1396، صفحه 75-91]

چ

  • چوبچیان، شهلا بررسی موانع توسعه صادرات خرما در جنوب استان کرمان [دوره 15، شماره 84-85، 1396، صفحه 74-84]

ح

  • حسنقلی پور، طهمورث شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت شرکت های صادرکننده سنگ های تزئینی ایران [دوره 15، شماره 84-85، 1396، صفحه 49-61]
  • حسنوند، علی بررسی تاثیر نسبت سرمایه‌گذاران نهادی، محدودیت‌های مالی، نقدشوندگی بازار سهام و نوسان‌پذیری قیمت سهام بر نرخ رشد فروش در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 15، شماره 82-83، 1396، صفحه 20-36]

خ

  • خدایی گرگری، محمدتقی بررسی تاثیر عوامل اجتماعی و روانشناختی بر رفتارمصرف کننده سبز با نقش میانجی رفتارهای زیست محیطی و قصد خرید سبز [دوره 15، شماره 86-87، 1396، صفحه 45-58]
  • خسروآبادی، ملیحه مطالعه رابطه اعتبار شخصیت های مشهور (سلبریتی) باارزش ویژه برند با نقش میانجی گرانه اعتماد برند [دوره 15، شماره 86-87، 1396، صفحه 59-74]
  • خلیل زاده، محمد ارائه یک مدل فازی برای مسئله مکان یابی- مسیریابی در زنجیره تامین مواد غذایی فسادپذیر [دوره 15، شماره 84-85، 1396، صفحه 20-36]
  • خلیل زاده، محمد ارزیابی عملکرد شرکت‌های دولتی واگذارشده به بخش غیردولتی در نتیجه فرآیند خصوصی‌سازی در ایران (مطالعه موردی: شرکت‌های وابسته به یک سازمان مادرتخصصی دولتی) [دوره 15، شماره 86-87، 1396، صفحه 17-28]

ر

  • رستمی، علی بررسی چالش‌ها و موانع پیش روی قراردادهای مشارکت بخش خصوصی - دولتی در پروژه‌های زیربنایی [دوره 15، شماره 82-83، 1396، صفحه 85-96]
  • روستا پیشه، تینا بررسی نقش استراتژی زنجیره تامین چابک بر بهبود عملکرد شرکت های صنایع غذایی و آشامیدنی شهرستان شیراز [دوره 15، شماره 84-85، 1396، صفحه 37-48]

س

  • سهرابی، روح الله بررسی چالش‌ها و موانع پیش روی قراردادهای مشارکت بخش خصوصی - دولتی در پروژه‌های زیربنایی [دوره 15، شماره 82-83، 1396، صفحه 85-96]

ش

  • شاکری، هدیه ارائه یک مدل فازی برای مسئله مکان یابی- مسیریابی در زنجیره تامین مواد غذایی فسادپذیر [دوره 15، شماره 84-85، 1396، صفحه 20-36]
  • شاکری، هدیه ارزیابی عملکرد شرکت‌های دولتی واگذارشده به بخش غیردولتی در نتیجه فرآیند خصوصی‌سازی در ایران (مطالعه موردی: شرکت‌های وابسته به یک سازمان مادرتخصصی دولتی) [دوره 15، شماره 86-87، 1396، صفحه 17-28]
  • شریف عسکری، محمدرضا بررسی تأثیر تصویر کشور مبدأ بر تمایل خرید مصرف‌کنندگان [دوره 15، شماره 84-85، 1396، صفحه 7-19]
  • شوندی، زهرا بررسی مزایا ، موانع و راه‌کارهای روش خرید متمرکز در خوشه فرش دستباف قم [دوره 15، شماره 84-85، 1396، صفحه 62-73]

ص

  • صداقت سنگانی، عذرا مقایسه کارآیی مدل z امتیازی آلتمن و مدل مبتنی بر جریان های نقدی در پیش بینی ورشکستگی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 15، شماره 82-83، 1396، صفحه 73-84]

ع

  • عباسی اسفنجانی، حسین بررسی تاثیر عوامل اجتماعی و روانشناختی بر رفتارمصرف کننده سبز با نقش میانجی رفتارهای زیست محیطی و قصد خرید سبز [دوره 15، شماره 86-87، 1396، صفحه 45-58]
  • علیزاده زوارم، علی طراحی و ارائه مدل مفهومی مدیریت موجودی ابری بر اساس تکنولوژی RFID [دوره 15، شماره 86-87، 1396، صفحه 75-91]

ک

  • کاوه، نفیسه بررسی تاثیر سیاست سرمایه‌گذاران نهادی، همزمانی قیمت سهام و شاخص سودآوری بر ریسک کاهش قیمت سهام شرکت‌ها [دوره 15، شماره 82-83، 1396، صفحه 37-51]
  • کرکه آبادی، عبدالناصر تحلیل ریسک ها و پوشش بهینه بیمه عمرو سرمایه گذاری: یک مدل تقاضای فردی بیمه [دوره 15، شماره 82-83، 1396، صفحه 52-72]
  • کریمی مشکانی، محمد ارائه یک مدل فازی برای مسئله مکان یابی- مسیریابی در زنجیره تامین مواد غذایی فسادپذیر [دوره 15، شماره 84-85، 1396، صفحه 20-36]

گ

  • گرشاسبی، علیرضا بررسی توسعه یافتگی بازارهای مالی کشور با تاکید بر نظام بانکی از منظر رقابت‌پذیری مجمع جهانی اقتصاد [دوره 15، شماره 82-83، 1396، صفحه 7-19]
  • گودرزی، آتوسا تحلیل ریسک ها و پوشش بهینه بیمه عمرو سرمایه گذاری: یک مدل تقاضای فردی بیمه [دوره 15، شماره 82-83، 1396، صفحه 52-72]

م

  • محمودی میمند، محمد مطالعه رابطه اعتبار شخصیت های مشهور (سلبریتی) باارزش ویژه برند با نقش میانجی گرانه اعتماد برند [دوره 15، شماره 86-87، 1396، صفحه 59-74]
  • مزروعی نصرابادی، اسماعیل بررسی مزایا ، موانع و راه‌کارهای روش خرید متمرکز در خوشه فرش دستباف قم [دوره 15، شماره 84-85، 1396، صفحه 62-73]
  • مهدیزاده، ملیکا شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت شرکت های صادرکننده سنگ های تزئینی ایران [دوره 15، شماره 84-85، 1396، صفحه 49-61]
  • موسوی، سیدعلی بررسی توسعه یافتگی بازارهای مالی کشور با تاکید بر نظام بانکی از منظر رقابت‌پذیری مجمع جهانی اقتصاد [دوره 15، شماره 82-83، 1396، صفحه 7-19]

و

  • واسعی، مرتضی ارزیابی عملکرد شرکت‌های دولتی واگذارشده به بخش غیردولتی در نتیجه فرآیند خصوصی‌سازی در ایران (مطالعه موردی: شرکت‌های وابسته به یک سازمان مادرتخصصی دولتی) [دوره 15، شماره 86-87، 1396، صفحه 17-28]

ی

  • یعقوبی منظری، پریسا شناسایی استراتژی‌های توسعه پایدار صنعت گردشگری ایران با استفاده از تکنیک متاسوات و ارائه راهکارهای مناسب [دوره 15، شماره 86-87، 1396، صفحه 1-16]